..4 meter är långt..

Sorry att jag inte har skirvit något, men har varit borta under midsommaren. Jag var i jockfall och firade den med några släktingar och Elina. På midsommar afton så hände de en olycka. Jag och elina var påväg till en kompis till mej då cyklarde vi förbi skolan i jock, vi stannade å tyckte de var mycket bilar dära men dej är ju ingen märkvärdigt på midsommaren tänkte vi. Och när vi kom fram till min kompis så ringer hans pappas telefon och han säger till oss att det är ett lite barn som har fallit från högsta våningen på skolan (4 meter) men senare fick vi veta att han bara hade brutit armen å hjärnskakning. Ganska hemskt ändå tycker jag men som tur gick de ju ganska bra.

 Kanske kommer upp med nån bild från midsommar dagen men just nu vill ja bara chilla :) 

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0