Aww..shit..

Hej, har inte gjort ett inlägg på sisodär en evighet men jag tänkte bara tala om lite vad som händer nu för tillfället.
Som några av er vet (max 3) har min pappa dragit iväg, lämnat mej och min syster. En stor del av mej försvann när han drog men jag tror inte så många har märkt det har försökt dölja det. Han har sakt till mej och hela min ''familj'' hur vi är en börda, att vi är så jävliga,att vi bara har blivit en dyr hobby. Å visst är det svårt att ta sånt, jag menar han är ju ändå min pappa. Han har oxå sakt massa andra saker till mig som jag helst inte vill dra upp. Ni undrar säker varför jag skriver allt detta, jag vet faktist inte. Jag kännde bara att jag behövde skriva några rader.

Peace.   // John

Kommentarer
Postat av: e

2011-03-07 @ 22:58:13
Postat av: e

Du är så jävla stark <3

2011-03-07 @ 22:59:08
Postat av: :O

Ässå gelt serri...äre sant?:O

2011-03-08 @ 11:32:56
Postat av: e

Ja.

2011-03-13 @ 00:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0